- Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta.
- Paczki wysyłam niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia,
Zastrzegam sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
UWAGA!
-W przypadku odebrania uszkodzonej paczki, proszę o spisanie protokołu szkody w obecności dostarczającego przesyłkę i odmówienia jej przyjęcia.
Jest to jedyny sposób na dochodzenie odszkodowania. Bez takiego dokumentu nie będzie uznawana reklamacja.
-W przypadku zaginięcia przesyłki przez pocztę, zgodnie z regulaminem PPreklamację składam po upływie 14 dni roboczych od daty nadania
przesyłki a poczta ma na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni.
REKLAMACJE
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki.
- Przed wysyłką proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny z informacją o chęci zwrotu lub wymiany towaru.
- Zwracany towar musi posiadać oryginalne opakowanie oraz nie może nosić śladów używania lub być uszkodzony.
- Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany numer rachunku bankowego.
- Koszty dostawy i odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.
UDOSTĘPNIAM WYSYŁKĘ LISTEM ekonomicznym (bez potwierdzenia nadania).
- UWAGA ISTNIEJE RYZYKO UTRATY TOWARU !!
Jeśli przy zapłacie wybraliście Państwo przesyłkę listem ekonomicznym( BEZ POLECENIA) informujemy, że przesyłka ta nie jest nigdzie rejestrowana i
NIE ODPOWIADAMY ZA TAKĄ PRZESYŁKĘ !
Sytuacja ta wynika z Kodeksu Cywilnego Art. 548. § 1. który określa, że :
"Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej (poczcie ) przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy."
A TYM SAMYM ISTNIEJE RYZYKO UTRATY TOWARU !