- Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta.

 - Paczki wysyłam niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.

 - W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia,

Zastrzegam sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.

UWAGA!

 -W przypadku odebrania uszkodzonej paczki, proszę o spisanie protokołu szkody w obecności dostarczającego przesyłkę i odmówienia jej przyjęcia.

Jest to jedyny sposób na dochodzenie odszkodowania. Bez takiego dokumentu nie będzie uznawana reklamacja.

 -W przypadku zaginięcia przesyłki przez pocztę, zgodnie z regulaminem PPreklamację składam po upływie 14 dni roboczych od daty nadania

przesyłki a poczta ma na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni.

REKLAMACJE

 - Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki.

 - Przed wysyłką proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny z informacją o chęci zwrotu lub wymiany towaru.

 

 - Zwracany towar musi posiadać oryginalne opakowanie oraz nie może nosić śladów używania lub być uszkodzony.

 

 - Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany numer rachunku bankowego.

 - Koszty dostawy i odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.


 

UDOSTĘPNIAM WYSYŁKĘ LISTEM ekonomicznym (bez potwierdzenia nadania).

 

- UWAGA ISTNIEJE RYZYKO UTRATY TOWARU !!

 

Jeśli przy zapłacie wybraliście Państwo przesyłkę listem ekonomicznym( BEZ POLECENIA)  informujemy, że przesyłka ta nie jest nigdzie rejestrowana i 

 

NIE ODPOWIADAMY ZA TAKĄ PRZESYŁKĘ ! 

 

Sytuacja ta wynika z Kodeksu Cywilnego Art. 548. § 1. który określa, że : 

 

"Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej (poczcie ) przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy."

 

A TYM SAMYM ISTNIEJE RYZYKO UTRATY TOWARU !